AirHelp sărbătorește certificarea din partea Comisiei Europene - Și de ce contează acest lucru
Misiunea noastră este, înainte de toate, să informăm pasagerii aerieni despre drepturile lor. După cum știți, luptăm pentru milioane de oameni care sunt nesiguri pe drepturile lor, nu dispun de expertiza sau pur și simplu nu au timp să depună o plângere complicată atunci când lucrurile merg prost.. Și suntem mândri să luptăm pentru o cauză dreaptă. Recent, Comisia Europeană a transmis un comunicat, mustrând câțiva operatori ai unor cereri dubioase și reamintindu-le despre obligațiile lor legale. Ei au evidențiat următoarele:
1 – Agențiile de recuperare trebuie să specifice clar prețul serviciilor lor, respectiv, să prezinte pe website-ul lor prețul inițial, care include toate comisioanele aplicabile. 2 – Agențiile de recuperare trebuie să dețină împuternicirea în vederea reprezentării. 3 – Agențiile de recuperare nu ar trebui să recurgă la telemarketing nesolicitat și insistent. 4 – Vânzătorii de bilete, agențiile de turism, agenții de turism (inclusiv agențiile de turism online) și oricare altă terță parte care are acces la datele pasagerilor fără a fi parte a contractului de transport nu ar trebui să transmită datele personale către o agenție de recuperare fără permisiunea de a o face conform legii, sau fără permisiunea explicită a pasagerului implicat.
Noi, la AirHelp, sprijinim în totalitate comunicatul CE, le mulțumim pentru sprijinul continuu și sperăm că vor avea succes în filtrarea activităților nepermise. De asemenea, le recomandăm oamenilor să înainteze singuri cererile direct către compania aeriană, dacă au timp. Dacă nu pot sau sunt refuzați, suntem aici pentru a-i ajuta. Iată o declarație scurtă care confirmă respectarea de către noi a tuturor directivelor UE:
„AirHelp este de acord cu toate informările comunicatului Comisiei Uniunii Europene și este de părere că toate companiile ar trebui să respecte aceste norme foarte utile. Fiind compania numărul 1 la nivel global în ceea ce privește drepturile pasagerilor aerieni, AirHelp susține și respectă toate aceste norme stabilite de către Comisie. În orice industrie există și câteva mere putrede și astfel sperăm ca orice companie care nu respectă aceste reguli să fie trasă la răspundere pentru încălcarea legii drepturilor consumatorilor. Angajamentul nostru față de serviciul clienți ne-a propulsat în topul industriei cu calificativul de 9,5 pe TrustPilot după ce am ajutat peste 2 milioane de pasageri și misiunea noastră va continua să fie aceea de a-i face pe oameni să se simtă din nou împliniți după o întrerupere a zborului. Suntem convinși că jucăm un rol important în transformarea CE 261 într-o reglementare UE eficientă și de succes de care legislatorii din UE să fie mândri. AirHelp este aici pentru a-i ajuta pe pasageri, pe companiile aeriene și NEB să obțină dreptatea stipulată prin CE 261 prin intermediul datelor de zbor avansate, tehnologiei și experienței juridice.”
„Excelent.”
Acesta este calificativul primit pe Trustpilot pentru serviciile noastre în baza recenziilor din partea pasagerilor din întreaga lume din ultimii patru ani. Clienții noștri – de la călători aerieni experimentați până la călătorii care au plecat prima dată în vacanță – ne-au evaluat serviciile cu 9,5 din 10. Suntem mândri de acest lucru. Îl numim „Dreptatea ca un serviciu”.
Poți afla mai multe despre cum funcționează serviciile AirHelp, Calificativul AirHelp și despre Campania noastră Cunoaște-ți Drepturile. Așteptăm cu nerăbdare să te ajutăm în viitor!
85% dintre pasageri nu-și cunosc drepturile. Nu fi unul dintre ei.
AirHelp a apărut în: