AirHelp+
Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?
Dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, va trebui să ne trimiți CI, datele bancare, fotografia etichetei bagajului tău, confirmarea rezervării zborului și un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) pe care îl primești de la biroul de bagaje pierdute de la aeroport. Trebuie să ne trimiți informațiile necesare în cel mult 28 de zile de la întârzierea sau pierderea bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru o plată AirLuggage conform Termeni și condiții.
Ce este o călătorie?
O călătorie este un itinerar complet. Aceasta înseamnă că 1 călătorie cuprinde întregul traseu, inclusiv zborul de plecare, zborul de întoarcere și eventualele zboruri de legătură. Dacă ai doar zbor dus, acesta înseamnă 1 călătorie.
Am înregistrat o călătorie folosind abonamentul anterior AirHelp+, iar ulterior am actualizat abonamentul trecând la un nivel superior. Va fi călătoria mea înregistrată anterior acoperită de beneficiile de asigurare ale noului plan AirHelp+?
Putem aplica beneficiile noii asigurări AirHelp+ doar pentru călătoriile adăugate la tabloul de bord după actualizare. Dacă ai adăugat călătoria când aveai vechiul abonament, călătoria nu va fi acoperită de noul abonament, chiar dacă zborul tău pleacă după data actualizării.
Cu toate acestea, este posibil să ștergi călătoria și să o adaugi din nou după ce ai făcut actualizarea planului, cu condiția să faci acest lucru cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare, iar zborul tău să nu fi fost încă perturbat.
Pot să primesc plățile într-un cont bancar pe un nume diferit de cel care figurează pe abonamentul meu AirHelp+?
Nu. Din motive de securitate, putem efectua un transfer bancar numai în contul persoanei înregistrate ca membru AirHelp+.
Când nu primesc asigurare AirPayout?
AirPayout nu îți poate asigura perturbarea zborului în următoarele cazuri:
dacă nu ai confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare valide;
zborul a fost anulat cu mai mult de 28 zile de la plecarea programată;
zborul tău a fost afectat ca rezultat al:
unui război din străinătate sau unui război civil,
unor amenințării cu explozivi, deșeuri radioactive sau orice altă sursă de radiații,
unei declarații de urgență medicală, cum ar fi o pandemie sau o epidemie,
oricărei pierderi, daune, răspunderi sau cheltuieli cauzate de un atac cibernetic sau de un incident cibernetic;
dacă vreun eveniment perturbă traficul aerian pentru mai mult de 7 zile – exemplele includ grevele, demonstrațiile publice sau vreme nefavorabilă. În aceste cazuri, AirPayout va plăti pentru toate întârzierile și anulările de zbor care au avut loc în primele 7 zile de la perturbarea traficului aerian. Dacă zborul tău este cel puțin în a 8-a zi a unei perturbări în curs, acesta nu va fi acoperit.
Ce este un card eSIM?
Un card eSIM este o versiune digitală a unui card SIM, ceea ce înseamnă că te poți bucura de trafic mai mare de date atunci când călătorești în străinătate.
Suntem parteneri cu airalo.com ca să ai la îndemână trafic de date înainte de călătorie, ușor și cu reducere. Aplică pur și simplu codul tău promoțional când cumperi de la airalo.com.
AirHelp+ este disponibil în țara mea?
Da, AirHelp+ este disponibil în întreaga lume și oferă suport tuturor pasagerilor aerieni, indiferent de locul în care zboară sau de unde sunt.
Utilizăm o gamă largă de legi internaționale privind drepturile pasagerilor aerieni, inclusiv Regulamentul European CE 261, Convenția de la Montréal, ANAC 400 din Brazilia și altele, pentru a ne asigura că oferim tuturor călătorilor sprijinul și asistența pentru despăgubire, pe care le merită.
Cum pot obține banii pe care mi i-a promis agenția de turism când am cumpărat asigurarea?
Te rugăm să reții AirHelp+ nu este un serviciu de asigurare de călătorie (deși, în funcție de planul pe care l-ai achiziționat, poate include asigurările AirPayout și AirLuggage).
AirHelp+ este un program cu abonament al AirHelp care îi ajută pe pasageri atunci când întâmpină perturbări ale zborului.
Dacă ai achiziționat AirHelp+ și zborul a fost întârziat sau anulat, este posibil să ți se datoreze bani. Mergi către tabloul de bord AirHelp+ dedicat pentru a verifica cât trebuie să primești.
Pot să aduc alți pasageri cu mine în salonul de așteptare?
Permisele pentru salonul de așteptare sunt emise pentru membrul AirHelp+. Acestea nu includ alți pasageri.
Pasagerii care călătoresc cu tine pot plăti pentru acces în salonul de așteptare dacă nu au propriul lor abonament AirHelp+.
AirLuggage acoperă bagajele pasagerilor care călătoresc cu mine?
Nu — AirLuggage acoperă doar bagajele înregistrate pe numele membrului AirHelp+.
Pot să adaug alți pasageri la călătoria mea?
Nu — AirHelp+ te acoperă numai pe tine, membrul AirHelp+.
Pasagerii care călătoresc cu tine vor avea nevoie de abonament propriu pentru a accesa beneficii cum ar fi AirLuggage asigurare și acces la salonul de așteptare în timpul perturbărilor.
Ce este AirLuggage?
AirLuggage este asigurarea bagajelor simplificată. Te protejează împotriva perturbărilor bagajelor în călătoriile viitoare. Vei obține 100 € dacă bagajele de cală sunt întârziate sau pierdute la sosire.
Ce este AirPayout?
AirPayout este o asigurare simplificată. AirPayout îți urmărește proactiv zborul și îți plătește rapid 100 € pentru problemele de zbor. Acest lucru este în plus față de despăgubirea de la companie aeriană.
Vei primi 100 € dacă orice zbor din călătoria ta este:
Întârziat cu 3 ore sau mai mult la sosire
Anulat în cele 28 zile înainte de plecare
Deviat
Nu sunt solicitate documente sau semnătură și ajung în contul tău bancar în câteva zile. Îți monitorizăm zborurile și te anunțăm atunci când ești eligibil pentru o plată.
Pentru ca o călătorie să beneficieze de AirPayout, va trebui să o adaugi în tabloul de bord cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.
Când se reînnoiește AirHelp+?
Abonamentul anual se reînnoiește automat în fiecare an, în cazul în care nu îl anulezi.
În cele mai multe cazuri, plata va fi efectuată în 12 luni de la data achiziției, astfel încât abonamentul să continue neîntrerupt.
Cum funcționează accesul la salon în planul AirHelp+?
Dacă achiziționezi un plan AirHelp+, ai dreptul la acces la saloanele din aeroporturi de fiecare dată când zborul tău este în întârziere cu peste 1 oră sau este anulat cu mai puțin de 6 ore înainte de plecare. Numărul de călătorii acoperite variază în funcție de planul achiziționat.
Pentru acest beneficiu, trebuie să fi adăugat detaliile zborului în tabloul de bord AirHelp+ dedicat. Vei avea acces la această zonă după ce achiziționezi AirHelp+.
Dacă zborul tău este identificat ca fiind perturbat, vei primi acces în salon.
Accesul este condiționat de disponibilitatea saloanelor și de ora de deschidere din fiecare aeroport. Poți verifică disponibilitatea locurilor în salon aici. Dacă nu-ți folosești accesul imediat, nu-ți face griji. Va rămâne valabil timp de 3 luni, în peste 1.100 de saloane la nivel global.
Cum activez abonamentul AirHelp+?
Dacă achiziționezi AirHelp+ de la un partener pe baza unei călătorii unice pentru un anumit zbor, nu va trebui să faci nimic pentru a activa serviciul.
Dacă achiziționezi un abonament anual AirHelp+, acest abonament este activat imediat după cumpărare și durează următoarele 12 luni, cu reînnoiri anuale. Pentru beneficii, cum ar fi asigurarea AirPayout, actualizări privind starea zborului și acces la salon, trebuie să adaugi detaliile zborului în tabloul de bord înainte de plecare.
Cum funcționează accesul la salon în planul AirHelp+ Complete?
Dacă achiziționezi planul complet AirHelp+, ai dreptul la acces la saloanele din aeroporturi de fiecare dată când zborul tău întârzie cu peste 1 oră.
Pentru acest beneficiu, trebuie să fi adăugat detaliile zborului în tabloul de bord AirHelp+ dedicat. Vei avea acces la această zonă după ce achiziționezi AirHelp+.
Vei primi un voucher de acces gratuit la saloanele din aeroporturi dacă se identifică o întârziere de peste o oră pentru zborul tău.
Accesul este condiționat de disponibilitatea saloanelor și de ora de deschidere din fiecare aeroport. Dacă nu este disponibil niciun salon, nu se va oferi nicio alternativă. Poți verifica disponibilitatea locurilor în salon aici.
Ce este AirHelp+?
AirHelp+ este un program cu abonament al AirHelp care îi ajută pe pasageri atunci când întâmpină perturbări ale zborului.
Membrii nu plătesc taxe atunci când AirHelp le asigură despăgubirea. De asemenea, ei beneficiază de o gamă de beneficii exclusive.
Solicită despăgubiri de zbor într-un mod simplu
Verificăm eligibilitatea pentru despăgubire și îți obții banii datorați de către compania aeriană.
Îți vom solicita banii pe care i-ai pierdut din cauza perturbării (de exemplu, nopți suplimentare la hotel sau excursii omise; solicitări doar peste 200 €).
Te vom ajuta cu solicitarea banilor pentru bagaje pierdute, întârziate sau deteriorate.
Sprijin suplimentar atunci când zborurile sunt întârziate sau anulate
Asigurare AirPayout: 100 € suplimentari plătiți în termen de câteva zile pentru problema legată de zborul tău.
Asigurare AirLuggage: obține 100 € pentru bagajele pierdute sau întârziate.
Acces la saloanele din aeroporturi atunci când sunt zboruri anulate sau întârziate de ultim moment.
Sfaturi non-stop, instant, de la experții noștri
Beneficiile se aplică pentru zborurile din durata valabilă a abonamentului. Beneficiile pot varia în funcție de planul achiziționat.
Care sunt avantajele achiziționării AirHelp+?
Fără taxe de plătit atunci când AirHelp câștigă despăgubirea pentru tine
Suport prin live chat non-stop de la echipa noastră de experți.
Cu beneficii suplimentare exclusiv pentru membri:
Asigurare AirPayout: 100 € suplimentari plătiți în termen de câteva zile pentru problema legată de zborul tău.
Asigurare AirLuggage: obține 100 € pentru bagajele pierdute sau întârziate.
Solicitare privind bagajele: vom verifica eligibilitatea și te vom ajuta să soliciți banii de la compania aeriană atunci când deteriorează, întârzie sau pierd bagajul tău.
Solicitări pentru cheltuieli: Vom verifica eligibilitatea și îți vom recupera banii pe care i-ai pierdut din cauza perturbării (de exemplu, nopți suplimentare la hotel sau excursii omise; valoarea minimă pentru solicitare: 200 €).
Saloane în aeroporturi: primește acces la un salon confortabil în aeroport dacă zborul tău are întârziere de peste o oră sau a fost anulat cu mai puțin de 6 ore înainte de plecare.
Beneficiile pot varia în funcție de planul achiziționat.
Cum pot achiziționa AirHelp+?
Există două modalități de a achiziționa AirHelp+:
Abonament anual: Acesta acoperă o perioadă de 12 luni și se aplică tuturor zborurilor cu plecare după ce achiziționezi AirHelp+ și înainte de data expirării.
După ce cumperi abonamentul tău anual, vom procesa gratuit solicitările tale pentru zborurile care se desfășoară pe durata abonamentului de 12 luni.
Varianta pe rezervare: Planul nostru pe rezervare, pe care îl poți obține doar de la partenerii noștri, îți oferă acces la toate serviciile de solicitare AirHelp care acoperă o anumită rezervare pentru care ai achiziționat AirHelp+.
După achiziționarea variantei pe rezervare, vom procesa gratuit orice solicitare trimisă pentru rezervarea respectivă.
Cum depun o solicitare către AirHelp+?
Pur și simplu te conectezi la spațiul AirHelp+ și urmezi pașii necesari pentru a demara o solicitare. Solicitarea ta va fi procesată automat, fără taxe.
Acoperă AirHelp+ zborurile mele anterioare sau solicitările actuale?
AirHelp+ se aplică viitoarelor perturbări ale zborurilor, după achitarea abonamentului. Dacă zborul tău a fost deja perturbat sau ai inițiat deja o solicitare, AirHelp+ nu se va aplica. Ți se va percepe în schimb onorariul nostru standard, în cazul în care obținem cu succes despăgubiri în numele tău.
Există o excepție: dacă evaluăm că zborul anterior ar fi potrivit pentru o despăgubire de bona fide (o solicitare care nu este reglementată de lege, dar în cazul căreia compania aeriană poate oferi un voucher, ca gest de bună-credință). În acest caz, poți achiziționa un abonament anual AirHelp+, care se va aplica zborurilor viitoare, împreună cu o despăgubire de bona fide pentru acel zbor anterior.
Cum anulez abonamentul AirHelp+?
Un abonament anual AirHelp+ acoperă o perioadă de minim 12 luni. Poți anula abonamentul oricând în timpul anului, iar AirHelp+ nu îl va reînnoi automat la finalul perioadei curente de 12 luni.
Pentru a-l anula din tabloul de bord AirHelp+alege opțiunea „Administrează abonamentul”, apoi selectează „Anulează abonamentul”. De asemenea, poți anula abonamentul trimițând un e-mail la adresa [email protected].
Anulări în primele 14 zile:
Dacă te răzgândești în privința abonamentului AirHelp+, îl poți anula în primele 14 zile pentru o rambursare completă. Trebuie doar să trimiți un e-mail la adresa [email protected]. Reține că nu putem rambursa costul abonamentului AirHelp+ dacă ai utilizat deja zborurile acoperite de AirHelp+ în cele 14 zile.
Când voi fi taxat pentru abonamentul AirHelp+?
Ți se va taxa suma integrală atunci când achiziționezi AirHelp+.
Abonamentele anuale se reînnoiesc automat, astfel încât vei fi taxat din nou peste un an.
Am AirHelp+, dar site-ul vostru mi-a respins solicitarea - ce pot face?
Membrii AirHelp+ dispun de un spațiu dedicat pentru solicitări. Conectează-te la spațiul AirHelp+ și urmează pașii de acolo pentru a demara o solicitare.
Dacă ai nevoie de asistență suplimentară, poți contacta serviciul nostru de asistență pentru clienți.
Am AirHelp+, dar zborul meu nu este eligibil pentru despăgubiri - ce pot face?
AirHelp+ îți oferă acces gratuit la serviciile noastre de solicitare a despăgubirilor, dar dreptul la despăgubiri depinde de circumstanțele perturbării și de legislația internațională și locală aplicabilă.
Asigură-te că trimiți solicitarea prin intermediul spațiului AirHelp+, astfel încât să putem lua în considerare toate legile relevante privind pasagerii care călătoresc cu avionul, pentru a încerca să obținem despăgubirea ce ți se cuvine.
Reține că, inclusiv în cazul în care zborul tău nu este eligibil pentru despăgubiri, ai în continuare acces la celelalte servicii ale noastre, cum ar fi sfaturi și consultanță de specialitate prin Live Chat.
Cum pot obține banii pe care mi i-a promis agenția de turism când am cumpărat asigurarea?
Te rugăm să reții AirHelp+ nu este un serviciu de asigurare de călătorie (deși, în funcție de planul pe care l-ai achiziționat, poate include asigurările AirPayout și AirLuggage).
AirHelp+ este un program cu abonament al AirHelp care îi ajută pe pasageri atunci când întâmpină perturbări ale zborului.
Dacă ai achiziționat AirHelp+ și zborul a fost întârziat sau anulat, este posibil să ți se datoreze bani. Accesează tabloul de bord AirHelp+ pentru a vedea ce sumă trebuie să primești.
AirHelp poate solicita o rambursare a biletului în numele meu?
Pentru a obține o rambursare pentru un bilet de avion, îți recomandăm să discuți mai întâi direct cu agenția de turism sau să încerci să soliciți rambursarea prețului biletului prin intermediul cardului de credit. Din experiența noastră, aceasta este cea mai rapidă modalitate de a primi o rambursare a zborului.
Dacă ai încercat deja aceste opțiuni, însă fără succes, le putem oferi membrilor AirHelp+ asistență privind rambursarea costului biletelor. Putem depune o solicitare de rambursare direct la compania aeriană, în numele tău, dar timpul de răspuns din partea companiei aeriene este mai lung.
AirHelp a apărut în: