Asigurare AirLuggage
Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?
Dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, va trebui să ne trimiți CI, datele bancare, fotografia etichetei bagajului tău, confirmarea rezervării zborului și un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) pe care îl primești de la biroul de bagaje pierdute de la aeroport. Trebuie să ne trimiți informațiile necesare în cel mult 28 de zile de la întârzierea sau pierderea bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru o plată AirLuggage conform Termeni și condiții.
Există un termen limită pentru a informa AirHelp despre bagajul meu pierdut?
Dacă ești membru AirHelp+ și bagajul tău este pierdut sau întârziat, trebuie să ne trimiți informațiile necesare în cel mult 28 de zile de la întârzierea sau pierderea bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru o plată AirLuggage conform Termeni și condiții.
Va trebui să ne trimiți CI, datele bancare, fotografia etichetei bagajului tău, confirmarea rezervării zborului și un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) pe care îl primești de la biroul de bagaje pierdute de la aeroport.
Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit?
Ai la dispoziție 28 de zile pentru a solicita plata și a ne furniza datele bancare. În conformitate cu Termenii și condițiile noastre, după 28 de zile, plata nu va mai fi valabilă.
Ce este PIR?
PIR înseamnă Raport privind neregularitatea proprietății. Este un document care servește drept dovadă a întârzierii sau a dispariției bagajelor tale și care permite companiilor aeriene să le localizeze și să le recupereze. Poți obține un Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) de la biroul de bagaje pierdute al aeroportului.
Asigură-te că obții unul imediat ce observi că îți lipsește bagajul și păstrează-l bine. Vei avea nevoie de el pentru a-ți recupera bagajele și va trebui să încarci o fotografie a acestuia pentru a solicita asigurarea AirLuggage.
De ce îmi cereți eticheta companiei aeriene pentru bagaje?
Avem nevoie de o fotografie cu eticheta de bagaje a companiei aeriene pentru a verifica dacă ești proprietarul bagajelor pierdute sau întârziate și pentru a verifica dacă aceasta se potrivește cu informațiile incluse în PIR (Raport privind neregularitatea proprietății).
Asigurarea AirLuggage acoperă doar bagajele înregistrate sub numele înregistrat în abonamentul AirHelp+.
Ce se întâmplă dacă nu am eticheta companiei aeriene pentru bagaje?
O fotografie a etichetei companiei aeriene pentru bagaje este necesară pentru a primi plata asigurării AirLuggage. Fără aceasta, nu putem procesa solicitarea ta.
Ce este o etichetă a companiei aeriene pentru bagaje?
O etichetă a companiei aeriene pentru bagaje sau o etichetă pentru bagaje este o etichetă sau un bilet pe care îl primești atunci când îți înregistrezi bagajele. Acesta permite companiilor aeriene să îți identifice bagajele și să le direcționeze către destinația finală. De asemenea, este folosit pentru a distinge bagajele similare pe banda de bagaje de la destinație.
De obicei, primești două copii — una atașată de mânerul bagajului și una care este atașată la cartea de îmbarcare sau care îți este înmânată direct dacă ai o carte de îmbarcare digitală.
Nu uita să păstrezi o copie a etichetei companiei aeriene, deoarece vei avea nevoie de ea atunci când îți revendici bagajul de pe banda de bagaje sau dacă trebuie să obții un PIR (Raport privind neregularitatea proprietății) în cazul în care bagajul tău întârzie sau se pierde.
Ce se întâmplă cu asigurarea mea AirLuggage dacă nu călătoresc cu bagaj de cală?
Când îți adaugi călătoria în tabloul de bord, te vom întreba dacă călătorești cu bagaj de cală. Dacă alegi „nu”, nu vom aplica asigurarea AirLuggage pentru acea călătorie. Apoi, poți utiliza AirLuggage pentru a proteja orice zboruri viitoare în care călătorești cu bagaj de cală.
Ce este AirLuggage?
AirLuggage este asigurarea bagajelor simplificată. Te protejează împotriva perturbărilor bagajelor în călătoriile viitoare. Vei obține 100 € dacă bagajele de cală sunt întârziate sau pierdute la sosire.
Cum pot cumpăra o asigurare AirLuggage?
AirLuggage este inclusă în abonamentul AirHelp+. În prezent, acesta nu este vândut separat.
Numărul de călătorii acoperite de AirLuggage variază în funcție de planul ales.
Pentru aplicarea asigurării, trebuie să adaugi detalii despre călătorie în tabloul de bord AirHelp Plus înainte de plecarea programată și să confirmi că vei călători cu bagaj de cală.
Cum îmi obțin plata AirLuggage?
Dacă bagajele înregistrate sub numele tău nu apar pe bandă, raportează problema la biroul de bagaje pierdute din interiorul aeroportului și obține un Raport privind neregularitatea proprietății (PIR).
După ce ai Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR), poți demara o solicitare făcând clic pe linkul din e-mail pe care ți-l trimitem înainte de zbor sau prin tabloul de bord AirHelp+.
Ți se va solicita să trimiți următoarele:
Numărul Raportului privind neregularitatea proprietății (PIR) sau o fotografie a raportului
O poză a etichetei de bagaj
Confirmarea rezervării zborului
O fotografie a cărții tale de identitate
Detaliile tale bancare
Vom trimite detaliile partenerului nostru de asigurări. Dacă toate informațiile sunt corecte și valide, îți vom procesa plata și vă vom trimite o confirmare prin e-mail în termen de 48 de ore. După ce primești confirmarea prin e-mail, poate dura câteva zile ca plata să ajungă în contul tău.
Cât timp este nevoie pentru a confirma că sunt eligibil pentru banii AirLuggage?
Ne străduim să confirmăm eligibilitatea în cel mai scurt timp posibil. Te vom contacta în termen de 48 de ore de la trimiterea detaliilor pentru a te informa cu privire la eligibilitate.
AirLuggage se aplică dacă anulez singur zborul?
AirLuggage funcționează numai atunci când te urci în avion și ne poți furniza cerințele necesare în urma perturbării bagajelor.
Din păcate, nu putem anula protecția AirLuggage dacă decizi să nu mai iei zborul.
Cât durează până primesc banii AirLuggage?
După ce ne-ai furnizat informațiile necesare, inclusiv numărul Raportului privind neregularitatea proprietății (PIR), fotografia etichetei bagajului tău, CI-ul și detaliile bancare, le vom trimite partenerului nostru de asigurări pentru aprobare. Eligibilitatea va fi stabilită în termen de 48 de ore. Odată ce este aprobat, poate dura până la 5 zile lucrătoare înainte ca banii să apară în contul tău.
AirLuggage acoperă toate zborurile din călătoria mea?
Da! AirLuggage acoperă bagajele de cală pentru fiecare zbor pe care îl adaugi la călătoria ta în tabloul de bord AirHelp+.
Depinde de tine câte zboruri fac parte din aceeași călătorie. Dar ar trebui să știi că se aplică maximum 1 plată de călătorie. Deci, dacă există perturbări ale bagajelor pe 2 sau mai multe zboruri separate în aceeași călătorie, vei primi plata o singură dată.
Solicitare mea AirLuggage a fost aprobată, dar nu mi-am primit încă banii
După ce îți trimitem o confirmare prin e-mail că solicitarea a fost aprobată și transferul bancar a fost inițiat, poate dura până la 5 zile lucrătoare pentru ca banii să apară în contul tău.
Cu toate acestea, în ciuda eforturilor noastre, pot exista situații în care procesarea plății de către bănci poate dura mai mult timp.
Dacă nu ai primit banii după 7 zile lucrătoare de la primirea e-mailului, te rugăm să-i contactezi pe agenții noștri prin intermediul chat-ului online sau la adresa de e-mail [email protected].
Cum fac rost de Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR)?
Vei primi un număr PIR (raport privind neregularitatea proprietății) atunci când raportezi problema cu bagajul la biroul de bagaje pierdute al aeroportului. Acest raport servește drept dovadă a perturbării bagajelor și este o cerință obligatorie pentru a obține o plată AirLuggage.
Am AirLuggage și bagajul meu a fost întârziat sau pierdut. De ce a fost respinsă solicitarea mea?
Toate informațiile pe care ni le furnizezi sunt transmise imediat partenerului nostru de asigurare pentru verificare și aprobare. Dacă aceștia identifică o problemă, cum ar fi un număr nevalid al Raportului privind neregularitatea proprietății (PIR) sau un bagaj neînregistrat sub numele tău, solicitarea ta va fi respinsă.
Dacă crezi că perturbarea bagajului tău este eligibilă pentru plata asigurării AirLuggage, dar a fost respinsă, poți cere ca solicitarea ta de despăgubire să fie analizată de partenerii noștri de asigurare.
Pot să adaug asigurarea AirLuggage pentru toți pasagerii care călătoresc cu mine?
AirLuggage protejează doar bagajele înregistrate sub numele membrului AirHelp+. Bagajele înregistrate sub numele pasagerilor care călătoresc împreună cu tine nu sunt acoperite de abonamentul tău.
Cui sunt trimiși banii AirLuggage?
Plata poate fi trimisă doar membrului AirHelp+.
Plata AirLuggage nu este suficientă! Nu acoperă valoarea a ceea ce am pierdut în geantă.
AirLuggage este conceput pentru a-ți oferi o plată rapidă și ușoară, astfel încât să ai bani pentru a acoperi elementele esențiale.
Compania aeriană este responsabilă pentru acoperirea costului integral al tuturor lucrurilor pierdute în geantă. Deoarece ești membru AirHelp+, te putem ajuta să-ți soliciți banii înapoi de la compania aeriană.
AirLuggage acoperă daunele aduse bagajelor mele?
AirLuggage oferă plăți rapide și ușoare în cazul pierderii sau întârzierii bagajelor tale.
În cazul în care compania aeriană deteriorează bagajul sau conținutul acestuia, aceasta este responsabilă pentru costurile de reparare sau de înlocuire. Întrucât ești membru AirHelp+, te putem ajuta să soliciți banii înapoi de la compania aeriană.
În ce fel de situații voi primi o plată AirLuggage?
În cazul în care călătoria ta este protejată cu AirLuggage, vei primi 100 € dacă bagajele de cală sunt pierdute sau întârziate, indiferent de numărul de bagaje afectate.
Spre deosebire de alte produse de pe piață, nu avem niciun prag pentru numărul de ore cu care bagajul tău a fost întârziat. Ai nevoie doar de un număr PIR (Raport privind neregularitatea proprietății) valid de la biroul de bagaje pierdute al aeroportului, o fotografie a etichetei bagajului tău, datele tale bancare și un CI valabil.
Nu am reușit să obțin Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR). Pot să primesc plata AirLuggage?
Nu, ne pare rău. Un număr de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) este esențial pentru a fi eligibil pentru o plată.
Voi primi plata AirLuggage în moneda mea?
În cazul perturbărilor bagajelor, AirLuggage îți plătește 100 € per călătorie, indiferent de numărul de bagaje pierdute sau întârziate. Aceasta este suma pe care o vom trimite în contul tău bancar.
Cu toate acestea, suma reală pe care o primești în cont va fi în moneda contului tău și va depinde de ratele de schimb curente aplicate de banca ta.
Trebuie să dovedesc ce aveam în bagaj pentru a obține plata AirLuggage?
Nu, nu este nevoie să dovedești conținutul bagajului. Tot ce îți trebuie pentru o plată AirLuggage este CI-ul, datele bancare, fotografia bagajului tău, confirmarea rezervării zborului și un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) pe care îl primești de la biroul de bagaje pierdute din interiorul aeroportului.
Cum pot face o reclamație cu privire la AirLuggage?
Ce conturi bancare din ce țări sunt acceptate în prezent de AirLuggage?
Poți primi plata dacă contul tău bancar se află într-una din următoarele țări:
Andorra
Argentina
Armenia
Austria
Azerbaidjan
Bahrain
Belgia
Bosnia și Herțegovina
Brazilia
Bulgaria
Camerun
Canada
Chile
China
Columbia
Costa Rica
Croația
Cipru
Cehia
Danemarca
Republica Dominicană
Ecuador
Egipt
Estonia
Insulele Feroe
Finlanda
Franța
Guyana Franceză
Gabon
Germania
Grecia
Guadelupa
Guatemala
Honduras
Hong Kong
Ungaria
Islanda
India
Indonezia
Irlanda
Israel
Italia
Coasta de Fildeș
Japonia
Jersey
Iordania
Kosovo
Kuweit
Letonia
Liechtenstein
Lituania
Luxemburg
Malaysia
Malta
Martinica
Mayotte
Mexic
Moldova
Monaco
Maroc
Țările de Jos
Noua Caledonie
Noua Zeelandă
Norvegia
Oman
Peru
Filipine
Polonia
Portugalia
Qatar
Réunion
Taiwan
Thailanda
Turcia
Ucraina
Emiratele Arabe Unite
Regatul Unit
Statele Unite
Uruguay
Dacă țara ta nu se află pe lista de mai sus, te rugăm să ne contactezi prin intermediul chatului nostru online sau prin e-mail la adresa [email protected], astfel încât să putem avea detaliile contului tău bancar și să-ți trimitem plata.
AirHelp a apărut în: