Asigurare AirPayout
Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit?
Ai la dispoziție 28 de zile pentru a solicita plata și a ne furniza datele bancare. În conformitate cu Termenii și condițiile noastre, după 28 de zile, plata nu va mai fi valabilă.
Care este diferența între o despăgubire și o plată?
Despăgubirea reprezintă suma de bani plătită de compania aeriană pentru a compensa o întârziere sau o anulare a zborului. Suma la care ai dreptul depinde de reglementările care se aplică zborului tău și de eligibilitatea zborului. AirHelp este expert în solicitarea acestei despăgubiri, dar suma de bani nu este niciodată garantată.
O plată înseamnă o plată suplimentară de 100 € de la asigurări, pe care o poți obține pe lângă despăgubire deoarece beneficiezi de protecție suplimentară cu AirHelp+. În multe cazuri, poți obține atât o plată, cât și o despăgubire.
Sunt eligibil pentru AirPayout dacă am o legătură pierdută și ajung la destinație târziu?
Asigurarea AirPayout nu acoperă legăturile pierdute. Vei primi plata numai dacă zborurile pe care le-ai înregistrat în tabloul de bord au întârziere de 3 ore sau mai mult, sunt anulate cu cel mult 28 de zile înainte de plecare sau sunt deviate. Călătoriile care nu au fost înregistrate în tabloul tău de bord nu sunt acoperite.
Călătoriile trebuie adăugate în tabloul de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.
Când nu primesc asigurare AirPayout?
AirPayout nu îți poate asigura perturbarea zborului în următoarele cazuri:
dacă nu ai confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare valide;
zborul a fost anulat cu mai mult de 28 zile de la plecarea programată;
zborul tău a fost afectat ca rezultat al:
unui război din străinătate sau unui război civil,
unor amenințării cu explozivi, deșeuri radioactive sau orice altă sursă de radiații,
unei declarații de urgență medicală, cum ar fi o pandemie sau o epidemie,
oricărei pierderi, daune, răspunderi sau cheltuieli cauzate de un atac cibernetic sau de un incident cibernetic;
dacă vreun eveniment perturbă traficul aerian pentru mai mult de 7 zile – exemplele includ grevele, demonstrațiile publice sau vreme nefavorabilă. În aceste cazuri, AirPayout va plăti pentru toate întârzierile și anulările de zbor care au avut loc în primele 7 zile de la perturbarea traficului aerian. Dacă zborul tău este cel puțin în a 8-a zi a unei perturbări în curs, acesta nu va fi acoperit.
Din moment ce mi-am adăugat călătoria în tabloul de bord, de ce nu este protejată de asigurarea AirPayout?
Pentru a beneficia de avantajele AirPayout, trebuie să adaugi detalii despre călătorie în tabloul de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată a primului zbor. Dacă adaugi zboruri cu mai puțin de 48 de ore înainte de plecarea acestora, călătoria nu va beneficia de protecție.
În plus, AirPayout nu se va aplica călătoriilor pe care le adaugi în tabloul de bord în cazul unui zbor deja întârziat sau anulat.
Ce este AirPayout?
AirPayout este o asigurare simplificată. AirPayout îți urmărește proactiv zborul și îți plătește rapid 100 € pentru problemele de zbor. Acest lucru este în plus față de despăgubirea de la companie aeriană.
Vei primi 100 € dacă orice zbor din călătoria ta este:
Întârziat cu 3 ore sau mai mult la sosire
Anulat în cele 28 zile înainte de plecare
Deviat
Nu sunt solicitate documente sau semnătură și ajung în contul tău bancar în câteva zile. Îți monitorizăm zborurile și te anunțăm atunci când ești eligibil pentru o plată.
Pentru ca o călătorie să beneficieze de AirPayout, va trebui să o adaugi în tabloul de bord cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.
Cum pot solicita AirPayout?
Dacă vreun zbor din călătoria ta este anulat cu 28 zile înainte de plecare sau mai puțin, a fost deviat sau ajunge cu 3 sau mai multe ore întârziere, AirHelp va urmări automat zborul și îți va trimite un e-mail de confirmare a eligibilității pentru a-ți putea solicita suma unică de 100 € cu AirPayout.
Ți se va solicita să adaugi datele bancare, confirmarea rezervării și CI-ul. Poate dura câteva zile până apare suma în contul tău.
Este sigur să-mi comunic datele bancare?
Da. Luăm foarte în serios securitatea și confidențialitatea datelor. Prin urmare, am dori să te asigurăm că politica noastră privind protecția datelor (în ceea ce privește prelucrarea, distribuirea și stocarea tuturor informațiilor cu caracter personal, inclusiv informațiile bancare) este în deplină conformitate cu toate reglementările UE legate de protecția datelor, inclusiv cu Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD).
Cât timp este nevoie pentru a confirma că sunt eligibil pentru banii AirPayout?
Ne propunem să confirmăm eligibilitatea în cel mai scurt timp posibil. Dacă apare o perturbare (de exemplu, zborul este anulat în termen de 28 zile înainte de plecare, a fost deviat sau are o întârziere de 3 ore sau mai mult la sosire), AirHelp va confirma eligibilitatea ta pentru plata de 100 € în termen de cel puțin 36 de ore de la producerea perturbării.
Zborul meu a fost întârziat sau deviat și este eligibil pentru AirPayout, dar eu nu eram la bord. Voi primi plata?
Una dintre condițiile pentru AirPayout este să fi fost la bordul zborului care a fost întârziat sau deviat. Dacă declari că nu te-ai aflat la bord, nu putem efectua plata.
Această condiție nu se aplică în cazul zborurilor anulate.
Ce este un zbor deviat?
Un zbor deviat este un zbor care urmează o altă rută sau aterizează pe un alt aeroport decât cel programat inițial.
De exemplu, dacă zborul era programat să aterizeze la Londra Heathrow, dar, din anumite motive, aterizează la Londra Gatwick, acesta este considerat un zbor deviat.
Am furnizat detaliile contului meu bancar, dar nu am primit încă banii AirPayout
După ce ai furnizat datele bancare, este posibil să dureze câteva zile ca banii să apară în contul tău.
Cu toate acestea, în ciuda eforturilor noastre, pot exista situații în care procesarea plății de către bănci poate dura mai mult timp.
Dacă nu ai primit banii după 7 zile lucrătoare, TE rugăm să-i contactezi pe agenții noștri prin intermediul chat-ului online sau la adresa de e-mail [email protected].
Cum pot face o reclamație cu privire la AirPayout?
Dacă ești nemulțumit de AirPayout sau de serviciul pe care l-ai primit, dorim să știm. Te rugăm să completezi formularul nostru de reclamații, care va fi revizuit de partenerii noștri de asigurări.
AirPayout îmi acoperă toate zborurile?
AirPayout acoperă călătorii, nu zboruri individuale.
Depinde de tine câte zboruri fac parte din aceeași călătorie. Dar ar trebui să știi că se aplică maximum 1 plată de călătorie. Astfel, dacă două zboruri diferite din aceeași călătorie sunt întrerupte, vei primi plata de 100 € doar o singură dată.
Numărul de călătorii acoperite de AirPayout variază în funcție de planul ales de tine.
Cum pot cumpăra o asigurare AirPayout?
Membrii AirHelp+ primesc AirPayout inclus în abonamentul lor. În prezent, acesta nu este vândut separat.
Numărul de călătorii acoperite de AirPayout variază în funcție de planul ales.
Pentru aplicarea asigurării, trebuie să adaugi detalii despre călătorie în tabloul de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată a primului zbor.
Cui sunt trimiși banii AirPayout?
Plata poate fi trimisă doar membrului AirHelp+.
Cred că sunt eligibil pentru AirPayout. De ce spune AirHelp că nu sunt?
Pentru a se asigura că toate deciziile sunt corecte, AirHelp utilizează date de la mai multe părți terțe independente pentru a monitoriza starea tuturor zborurilor. Aceste date de la o terță parte sunt cele care vor determina dacă un zbor se califică pentru o plată.
Aceste informații sunt considerate finale și nu pot fi contestate nici de AirHelp, nici de client. Cu toate acestea, poți cere ca solicitarea ta de despăgubire să fie analizată de partenerii noștri de asigurare.
Ce conturi bancare din ce țări sunt acceptate în prezent de AirPayout?
Poți primi plata dacă contul tău bancar se află într-una din următoarele țări:
Andorra
Argentina
Armenia
Austria
Azerbaidjan
Bahrain
Belgia
Bosnia și Herțegovina
Brazilia
Bulgaria
Camerun
Canada
Chile
China
Columbia
Costa Rica
Croația
Cipru
Cehia
Danemarca
Republica Dominicană
Ecuador
Egipt
Estonia
Insulele Feroe
Finlanda
Franța
Guyana Franceză
Gabon
Germania
Grecia
Guadelupa
Guatemala
Honduras
Hong Kong
Ungaria
Islanda
India
Indonezia
Irlanda
Israel
Italia
Coasta de Fildeș
Japonia
Jersey
Iordania
Kosovo
Kuweit
Letonia
Liechtenstein
Lituania
Luxemburg
Malaysia
Malta
Martinica
Mayotte
Mexic
Moldova
Monaco
Maroc
Țările de Jos
Noua Caledonie
Noua Zeelandă
Norvegia
Oman
Peru
Filipine
Polonia
Portugalia
Qatar
Réunion
Taiwan
Thailanda
Turcia
Ucraina
Emiratele Arabe Unite
Regatul Unit
Statele Unite
Uruguay
Dacă țara ta nu se află în lista de mai sus, te rugăm să ne contactezi prin chatul online sau prin e-mail [email protected] astfel încât să putem avea detaliile contului tău bancar și să-ți trimitem plata.
AirPayout se aplică dacă anulez singur zborul?
Ai dreptul la un AirPayout de 100 € doar pentru anulările efectuate de compania aeriană.
Din păcate, nu putem anula protecția AirPayout dacă decizi să nu mai iei zborul.
Voi primi AirPayout în moneda țării mele?
AirPayout este 100 €, iar aceasta este suma pe care o vom trimite în contul tău bancar. Cu toate acestea, suma reală pe care o primești în cont va fi în moneda contului tău și va depinde de ratele de schimb curente aplicate de banca ta.
Pot să adaug asigurarea AirPayout pentru toți pasagerii care călătoresc cu mine?
AirPayout protejează doar călătoriile membrilor AirHelp+. Pasagerii care călătoresc împreună cu tine nu sunt acoperiți de abonamentul tău, ci trebuie să își achiziționeze propriul abonament.
Cât timp durează să primesc banii AirPayout?
După ce ai furnizat CI-ul, confirmarea rezervării și datele bancare, este posibil să dureze câteva zile până când banii apar în contul tău bancar.
În ce situații voi fi plătit dacă am asigurare AirPayout?
Dacă ți-ai protejat călătoria cu AirPayout, vei primi o plată unică de 100 € în următoarele situații:
Orice zbor din călătorie este anulat de compania aeriană cu 28 zile înainte de plecare sau mai puțin.
Orice zbor din călătorie este deviat de la destinația inițială.
Orice zbor din călătorie ajunge la destinație cu 3 sau mai multe ore mai târziu decât era programat.
Spre deosebire de despăgubirile pentru perturbările de zbor, cauza problemei nu este importantă și vei primi cei 100 € chiar dacă compania aeriană nu este de vină.
Zborul meu a fost întrerupt, de ce nu am primit un e-mail de eligibilitate AirPayout?
Ar trebui să primești un e-mail AirPayout de la AirHelp în cazul în care apare una dintre următoarele perturbări:
Zborul este anulat de compania aeriană cu 28 zile sau mai puțin înainte de plecare.
Zborul este deviat de la destinația inițială.
Zborul ajunge la destinație cu 3 sau mai multe ore mai târziu decât era programat.
Dacă crezi că zborul se califică pentru o plată, dar nu ai primit o notificare de la AirHelp, poți cere o examinare a solicitării tale.
AirHelp a apărut în: