Taxe și metode de plată


Este sigur să-mi comunic datele bancare?

Da. Luăm foarte în serios securitatea și confidențialitatea datelor. Prin urmare, am dori să te asigurăm că politica noastră privind protecția datelor (în ceea ce privește prelucrarea, distribuirea și stocarea tuturor informațiilor cu caracter personal, inclusiv informațiile bancare) este în deplină conformitate cu toate reglementările UE legate de protecția datelor, inclusiv cu Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD).

Poți citi Politica de confidențialitate AirHelp aici.


Pot obține despăgubirea într-o altă monedă?

Din păcate, nu putem procesa plata într-o altă monedă decât cele disponibile, ce apar în Tabloul de bord în etapa de transfer a despăgubirii. Metodele și monedele de plată diferă în funcție de țara ta și de modul în care ai depus solicitarea – direct pe site-ul nostru sau prin intermediul unei agenții de voiaj partenere.


În ce monedă se plătesc despăgubirile?

Odată ce primim despăgubirea ta de la compania aeriană, îți vom trimite un e-mail prin care te vom ruga să te conectezi la Tabloul tău de bord și să selectezi metoda și moneda preferată de plată dintre opțiunile disponibile. Vei găsi întotdeauna o opțiune in EUR sau USD în funcție de țara și de modul în care ai depus solicitarea – direct pe site-ul nostru sau prin intermediul unei agenții de voiaj partenere.

AirHelp folosește și următoarele monede locale: CZK (Republica Cehă), DKK (Danemarca), HUF (Ungaria), NOK (Norvegia), PLN (Polonia), SEK (Suedia), GBP (Marea Britanie), CAD (Canada), AUD (Australia), ILS (Israel), MXN (Mexic), BRL (Brazilia), CHF (Elveția) și RON (România), ce pot fi selectate de clienții care locuiesc în aceste țări.


Cum se compară onorariile voastre cu cele ale altor companii din același domeniu?

Onorariile AirHelp se numără printre cele mai scăzute din acest domeniu. În plus, nu solicităm nici o plată anticipată pentru a depune o solicitare prin intermediul nostru – lucrăm după principiul „nu câștigi, nu plătești“, așa că ne primim onorariul doar când reușim să obținem despăgubiri pentru clienții noștri.


Apar costuri suplimentare în cazul acționării în instanță?

AirHelp lucrează în baza principiului „nu câștigi, nu plătești“. Așa încât, dacă nu câștigăm cazul în instanță, nu-ți vom pretinde nici un tarif pentru serviciile noastre — asta face parte din promisiunea AirHelp.


De ce formularul web îmi respinge SWIFT-ul?

Acest lucru se întâmplă, de obicei, atunci când codul SWIFT pe care l-ai introdus este valabil pentru o altă filială a băncii tale. Cea mai rapidă și ușoară modalitate de a obține codul SWIFT este să iei legătura cu banca ta.


Pot folosi datele bancare ale altcuiva pentru plată?

Nu, din păcate. Din motive de securitate și conform legislației privind protecția datelor, putem transfera bani doar în contul persoanei numite ca principalul solicitant în cazul respectiv. AirHelp tratează siguranța ta într-un mod incredibil de serios.


Care sunt tarifele voastre?

AirHelp nu pretinde nicio plată în avans pentru utilizarea serviciilor sale. În plus, ne desfășurăm activitatea ghidați de principiul „dacă nu câștigăm, nu percepem niciun onorariu”. Dacă o solicitare este rezolvată cu succes și clientul nostru își primește despăgubirea, vom aplica un onorariu fix, calculat pe baza valorii totale a despăgubirii solicitate.

Poți consulta toate tarifele noastre și poți afla detalii despre structura lor în Lista noastră de prețuri.

În mod normal, scădem onorariul pentru servicii din valoarea despăgubirii primite.

În situația în care compania aeriană nu cooperează, este posibil să continuăm solicitarea printr-o acțiune în instanță. Doar în situația în care câștigăm procesul vom deduce o taxă de acționare în instanță și onorariul pentru serviciile noastre. Totalul acestor tarife nu poate depăși jumătate din valoarea totală a despăgubirii.

AirHelp se va ocupa în numele tău de întreaga procedură a solicitării și va suporta toate costurile pe care ea le presupune, inclusiv onorariile avocaților și cheltuielile de judecată. În plus, dacă nu vom reuși să îți obținem despăgubirea, nu va trebui să plătești nimic, indiferent de volumul de muncă pe care l-am depus pentru solicitarea ta.


Cum și când îmi voi primi despăgubirea?

Suntem mândri să oferim metode sigure și rapide de plată pentru clienții noștri. După ce vom primi despăgubirea ta de la compania aeriană, îți vom trimite un mesaj pe e-mail prin care îți vom cere să te autentifici în Tabloul de bord și să selectezi modalitatea preferată de plată. Nu uita că modalitățile de plată pot depinde de țara ta și dacă ai trimis solicitarea direct pe site-ul nostru web sau prin unul din partenerii noștri din domeniul turismului.


Cât va trebui să plătesc?

Suntem fideli politicii noastre „Dacă nu câștigăm, nu percepem niciun onorariu”, ceea ce înseamnă că percepem un onorariu doar dacă reușim să îți obținem despăgubirea. Toate onorariile noastre sunt explicate în Lista de prețuri. Deducem onorariul pentru servicii din despăgubirea pe care o primești, însemnând că nu trebuie să plătești nimic din propriul buzunar.

În situația în care compania aeriană nu cooperează, este posibil să continuăm solicitarea printr-o acțiune în instanță. În cazul în care câștigăm procesul, pe lângă onorariul pentru servicii, vom deduce și o taxă de acționare în instanță. Totalul acestor tarife nu va depăși niciodată jumătate din totalul despăgubirii.

Tarifele pe care le percepem includ toate etapele procedurii de solicitare: comunicările dintre noi și compania aeriană, toată asistența de specialitate pe care o furnizăm prin intermediul mai multor canale, ca și pregătirea cazului și acționarea în instanță, dacă este necesar. Așadar, din momentul în care preluăm solicitarea, tu poți sta liniștit. Ne ocupăm noi de restul.


Ce sunt codurile IBAN și SWIFT și unde le pot găsi?

IBAN este un sistem de identificare a conturilor bancare la nivel transfrontalier, fiind agreat pe plan internațional. Acesta constă dintr-un set de maximum 34 de caractere alfanumerice, care includ un cod de țară, două cifre de control, numărul contului tău național, identificatorul sucursalei și potențiale informații de rutare.

Un cod SWIFT sau BIC este un cod unic de identificare atât pentru instituții financiare, cât și nefinanciare, fiind folosit la transferul de bani dintre bănci și în special pentru transferuri electronice internaționale de bani. În funcție de bancă, codurile tale IBAN și SWIFT sunt disponibile în contul online, pe extrasele de cont sau le poți primi dacă iei direct legătura cu banca. Deoarece este esențial să avem detaliile bancare corecte atunci când îți trimitem despăgubirea, îți recomandăm să contactezi banca pentru confirmarea codurilor IBAN și SWIFT.

AirHelp a apărut în:

Agerpres logoProfit.ro logoRTV Romania logoZiarul Financiar logo

AirHelp face parte din Asociația susținătorilor drepturilor pasagerilor aerieni (APRA), a cărei misiune este promovarea și protejarea drepturilor pasagerilor aerieni.

Înscrie-te pentru buletinul nostru informativ

Obține cele mai recente recomandări și sfaturi livrate direct în inboxul tău

Copyright © 2024 AirHelp

Verifică despăgubirea

Toate companiile aeriene