Catalogul de Servicii AirHelp+
1. INTRODUCERE
Catalogul de servicii AirHelp+ este lista noastră completă de servicii AirHelp+ care pot fi disponibile Membrilor AirHelp+.
Serviciile AirHelp+ sunt guvernate de Termenii, Declarația de confidențialitate și orice termeni specifici serviciului și/sau terțelor părți AirHelp, după cum este indicat mai jos. Se aplică taxele noastre. Reține, serviciile AirHelp+ pot fi furnizate de părți terțe AirHelp, iar caracteristicile și disponibilitatea acestora pot fi modificate periodic.
Dacă aveți întrebări, îndoieli sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau să consultați Întrebări frecvente.
2. DEFINIȚII
Catalogul de servicii AirHelp+ trebuie citit împreună cu Termenii noștri, unde vei găsi toți termenii definiți folosiți aici.
3. CE INCLUDE FIECARE PLAN DE ABONAMENT AIRHELP+
AirHelp+ are diferite planuri de abonament. Nu toate planurile de abonament includ toate serviciile și caracteristicile descrise în acest Catalog. Fiecare plan de abonament are propria combinație de servicii și caracteristici AirHelp+ și limitări privind utilizarea acestora. Puteți achiziționa un plan de abonament AirHelp+ de pe site-ul web AirHelp sau de la un partener AirHelp, cum ar fi o agenție de turism online sau o altă terță parte.
Actualele planuri de abonament disponibile pentru achiziționare pe site-ul web AirHelp sunt descrise pe pagina noastră AirHelp+, iar taxele de abonament în Taxele noastre.
Dacă ați achiziționat deja abonamentul AirHelp+, aveți un plan mai vechi sau nu ați achiziționat abonamentul AirHelp+ de pe site-ul nostru web, ci de la un partener, cum ar fi o agenție de turism online, atunci planul dvs. de abonament va fi probabil diferit de cele actuale publicate pe site-ul nostru web.
Puteți găsi detaliile și caracteristicile planului dvs. de abonament în e-mailul de confirmare a comenzii, în Tabloul de bord AirHelp+ sau trimițându-ne un e-mail la [email protected].
4. SERVICIU DE DESPĂGUBIRI
Membrii AirHelp+ au dreptul la Serviciul de despăgubiri, așa cum este descris în Termeni. Utilizarea Serviciului de despăgubiri pentru abonamentele anuale va fi limitată la o solicitare pe lună și la douăsprezece (12) solicitări pe an calendaristic.
În conformitate cu Termenii, AirHelp nu oferă nicio garanție sau declarație că vei obține despăgubiri de zbor. AirHelp își folosește Discreția pentru a stabili cum și când să furnizeze Serviciul de despăgubiri în conformitate cu Termenii, iar dvs. nu veți avea dreptul la o rambursare a taxei abonamentului dacă AirHelp decide să nu dea curs unei Solicitări. Confirmi că AirHelp își folosește discreția pentru a urmări sau nu solicitări în temeiul Drepturilor pasagerilor aerieni mai puțin dezvoltate, în special în cazul în care o solicitare se poate încadra în afara CE 261 sau UK 261.
5. STAREA ZBORULUI
Membrii vor avea acces liber la informații despre starea zborului, care vor fi prezentate pentru zborurile dvs. în Tabloul de bord AirHelp+ și prin e-mail.
AirHelp nu oferă nicio garanție cu privire la fiabilitatea, acuratețea sau corectitudinea informațiilor despre starea zborului. Starea de zbor prezentată este obținută direct de către o terță parte a AirHelp și nu implică răspunderea legală. Membrii trebuie să respecte în continuare orele programate inițial și orice instrucțiuni din partea Companiei aeriene și de la aeroport.
6. PROTECȚIE SUPLIMENTARĂ
În funcție de tipul de abonament AirHelp+ achiziționat, este posibil să beneficiezi de unul sau mai multe dintre produsele noastre de Protecție suplimentară descrise în această secțiune.
Reține că AirHelp nu este o companie de asigurări. AirHelp operează ca intermediar de asigurări înregistrat în conformitate cu reglementările germane. AirHelp nu acționează ca purtător de risc în sine, ci își asumă doar o funcție de intermediar. Când beneficiezi de unul dintre produsele noastre de Protecție suplimentară, achiziționat înainte de 1 aprilie 2024, produsul este furnizat și guvernat de Polița principală de asigurare „Întârzierea zborului la sosire, devierea și/sau anularea” emisă către AirHelp în calitate de titular al Poliței principale (numărul certificatului: AHPLUS100010423) de battleface Underwriting Services SRL în numele Hamilton Insurance DAC; pentru achizițiile din sau după 1 aprilie 2024, produsul este furnizat și guvernat de Polița principală de asigurare „Întârzierea zborului la sosire, devierea și/sau anularea” emisă către AirHelp în calitate de titular al Poliței principale (numărul certificatului: AHPLUS100010424) de battleface Underwriting Services SRL în numele Eir Försäkring AB.
AirPayout permite membrilor eligibili să primească bani, indiferent dacă obțin sume prin intermediul Serviciului de despăgubiri, atunci când zborul lor a fost întârziat sau anulat, așa cum este descris în polița de asigurare, care poate fi descărcată din tabloul de bord AirHelp+. Pentru mai multe detalii, accesează pagina AirPayout. Mai multe detalii pot fi găsite în e-mailul de confirmare a achiziției pe care ți-l trimitem când devii membru AirHelp+.
Pentru ca Protecția suplimentară AirPayout să fie valabilă, trebuie să:
Înregistrați fiecare călătorie în propriul Tablou de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de plecare planificată a primului zbor din călătoria respectivă.
La cerere, furnizează un document de identificare, fie o copie a pașaportului valabil, fie cartea de identitate.
Când vi se solicită, furnizați dovada unui cod de rezervare valabil, înregistrarea numelui pasagerului (PNR) sau biletul electronic cu numele dvs.
În caz contrar, nu vei beneficia de această Protecție suplimentară.
AirLuggage le permite membrilor eligibili să primească bani, indiferent dacă obțin sau nu sume prin intermediul Serviciului de despăgubiri, în cazul unui bagaj întârziat sau pierdut, așa cum este descris în polița de asigurare, care poate fi descărcată din tabloul de bord AirHelp+. Pentru mai multe detalii, accesează pagina AirLuggage. Mai multe detalii pot fi găsite în e-mailul de confirmare a achiziției pe care ți-l trimitem când devii membru AirHelp+.
Pentru ca Protecția suplimentară AirLuggage să fie valabilă, trebuie să:
Înregistrați fiecare călătorie în propriul Tablou de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de plecare planificată a primului zbor din călătoria respectivă.
Furnizează:
Un Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) valabil cu numele dvs.
O copie a etichetei de pe bagaje
Un cod de rezervare valabil, înregistrarea numelui pasagerului (PNR) sau biletul electronic cu numele dvs.
Un document de identificare, fie o copie a pașaportului dvs. valabil, fie cartea dvs. de identitate
În caz contrar, nu vei beneficia de această Protecție suplimentară.
Pentru Protecție suplimentară completă, AirHelp și/sau asigurătorul își rezervă dreptul, la discreția lor, de a reține orice plată în cazul în care consideră în mod rezonabil că ar putea exista fraudă și/sau în timpul procesului de investigare a posibilei fraude.
7. ACCES LA SALOANELE DIN AEROPORTURI
Serviciul de acces la salon („Acces la salon”) așa cum este descris dedesubt este asigurat de COLLINSON SERVICE SOLUTIONS LIMITED („Collinson”), o companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor cu numărul de înregistrare 02474708, adresa sediului social: Cutlers Exchange, 123 Houndsditch, London, EC3A 7BU, England (Anglia).
Termenii de utilizare și Politica de confidențialitate Collinson, actualizate periodic de Collinson, se aplică utilizării de către tine a accesului la salon.
Descrierea accesului la saloanele din aeroporturi
Membrii AirHelp+ vor avea acces la anumite saloane, în timpul unei perturbări a zborului, după cum urmează:
Dvs. trebuie să înregistrați fiecare călătorie în Tabloul de bord AirHelp+ cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de plecare planificată a primului zbor din călătoria respectivă.
Plecarea zborului va fi monitorizată de sistemul de urmărire a zborului Collinson.
Sub rezerva înregistrării prealabile cu succes și a furnizării unui e-mail și a unui număr de telefon mobil valabile, Collinson vă va oferi un permis de acces la salon prin e-mail și SMS în cazul în care sistemul de urmărire a zborurilor Collinson identifică faptul că zborul dvs. este:
Întârziat cu mai mult de 60 de minute la aeroportul de plecare („Pragul de întârziere”).
Anulat cu mai puțin de 6 ore înainte de ora de plecare programată.
Trebuie să puteți avea acces la adresa de e-mail sau la numărul de telefon mobil pe care l-ați furnizat la înregistrare și să puteți descărca și afișa permisul de salon pentru a utiliza serviciul Acces la saloanele din aeroporturi.
O întârziere ce îndeplinește sau depășește pragul de întârziere poate fi anunțată fie ca o singură perioadă de întârziere, fie ca urmare a mai multor întârzieri incrementale mai scurte, totalizând pragul de întârziere.
Collinson se va baza exclusiv pe sistemul lor de urmărire a zborurilor pentru a determina dacă membrii devin eligibili pentru accesul la salon. Acceptați că firma Collinson nu garantează precizia sistemului de urmărire a zborurilor și nu vă veți baza pe aceasta pentru a urmări ora de plecare planificată a zborului dvs.
Tichetul pentru saloanele din aeroporturi va fi valabil pe o perioadă de nouăzeci (90) de zile de la data de pe voucher și poate fi utilizat în perioada de valabilitate la orice aeroport participant. Numai persoanele desemnate în confirmarea prin e-mail vor fi eligibile pentru a primi acces la saloanele din aeroporturi. Accesul la saloanele din aeroporturi vă este furnizat pe bază netransferabilă, nerambursabilă și neschimbabilă. Nu vor fi oferite alternative în numerar sau credit. Dacă este cazul, accesând salonul aeroportului, sunteți de acord să respectați regulile și politicile salonului.
8. BENEFICII DE CĂLĂTORIE ȘI OFERTE
AirHelp colaborează în mod regulat cu terțe părți pentru a oferi membrilor AirHelp+ reduceri mari la produsele și serviciile lor legate de călătorie. Puteți verifica Tabloul de bord AirHelp+ pentru a vedea ce reduceri și beneficii de călătorie sunt disponibile la un moment dat.
9. ASISTENȚĂ NON-STOP
Acces prioritar non-stop la serviciul de asistență online AirHelp.
10. ALTE CARACTERISTICI ALE SERVICIILOR
AirHelp poate adăuga sau elimina caracteristici și funcționalități din oricare dintre serviciile AirHelp+ în orice moment.
11. MODIFICĂRI
AirHelp își rezervă dreptul de a adăuga sau elimina un serviciu AirHelp+ în orice moment și va actualiza imediat Catalogul de Servicii AirHelp+ în cazul în care un serviciu este adăugat sau eliminat.
Versiunea în limba engleză a Catalogului de servicii AirHelp+ prevalează în caz de neconcordanță cu orice altă versiune lingvistică.
Actualizat: 23 mai 2024.
Versiune: AHP2.24
AirHelp a apărut în: